Thursday, November 30, 2006

aici pamantul s-a scurtat


3 comments:

Anonymous said...

hmmmmm... lumina si umbra... cum era cuvantul ala exact?... sa desenezi cu lumina? asta era! fotografie! bravo!

Unknown said...

M-ai flatat maestre; acu ma fastacesc de nu-mi amintesc parola.
Pentru ca stii ca inainte de a fi fotografie este doar emotia unei linii dintre umbra si lumina.
...pentru ca stii ca toti suntem niste lumini care nastem sau ucidem umbre, iar cateodata suntem doar niste umbre despartite de lumini.
Si pentru ca stii ca aici pamantul s-a scurtat cu o raza care a luminat mai cu seama decat multe alte raze.

Anonymous said...

Da, si mai auzisem si ca razei ii placea sa stea de vorba, la sfada... Si i-am vazut lumina atat de putin ca nu am apucat sa-i vorbesc si sa-mi povesteasca ce a mai luminat in drum... Si pana si mie imi pare rau