Monday, January 08, 2007

ca sa fie klar :)



... tot omu' gospodar are o bormasina la casa, iar mi este gospodar de fel, deci merita o bormasina. E drept... e cam micutza (bormasina e micutza, dar nici mi nu-i mare) , in schimb e strong enough sa gaureasca un perete de beton, pana s-a hotarat mi unde este locul potrivit pentru calendarul cu broscute :).
Stiu ca nu se potriveste deloc cu trandafirasii... dar era nevoie de o simetrie si armonie cromatica si psihica pentru prevenirea aberatiilor (psihice si cromatice, evident...) - e oricum mai reusita decat reclama la filmul lui Stalone :)) :)) :)).

5 comments:

Anonymous said...

cu alte cuvinte: lume uite ca e verde si nu roz cum a crezut nebuna. si uite asa s-au dus naibii fanteziile baietzilor :D

asa ca recunosc: am fost blonda :P

Unknown said...

nope...:) ä-ä! Cu alte cuvinte: "nu e roz, e Bosch!", dar fanteziile pot sa continue... numai ca la alte adrese :))
blonda? mmm... n-am s-o iau personal :).

Anonymous said...

oups :) uitasem de culoarea parului tau :))
chiar nu ai de ce sa o iei personal!!!
era numai un streotip verbal.... din pacate traiesc intr-un mediu in care se folosesc astfel de expresii si uite ca, fara sa vreu, le-am preluat

Unknown said...

don't worry... nu pot sa o iau personal; orice blonda stie ca Bosch nu poate fi decat verde :).

Anonymous said...

girls with power tools....just what every man dreams of. :D