Monday, January 01, 2007

happy new year

And... one more time, let's go back to the jungle!
'cause there's a jungle out there... but not also in the Krone!

La multi ani! Happy new year! Frohe Neues Yahr!
Asta o sa tot aud de acum incolo pentru cel putin doua saptamani!
Ca am pasit cu dreptul sau am intrat tarash... nu mai conteaza. Conteaza doar ca m-am uitat inapoi si am spus "a fost un an bun
" si am putut sa cant "what a wonderful world" din tot sufletul, cum am cantat doar singura, in garaj sau pe drumuri cu Bubu :).

And one more time... back to a wonderful world...
I see trees of green, red roses too, I see them bloom for me and you
And I think to myself, what a wonderful world
I see skies of blue and clouds of white,
The bright blessed day, the dark sacred night
And I think to myself, what a wonderful world
The colours of the rainbow, so pretty in the sky
Are also on the faces of people going by
I see friends shakin' hands, sayin' "How do you do?"
They're really saying "I love you"
I hear babies cryin', I watch them grow
They'll learn much more than I'll ever know
And I think to myself, what a wonderful world
Yes, I think to myself, what a wonderful world


4 comments:

Anonymous said...

Prima si a treia superbe! Sa-mi aduci si mie o sticluta cu aer din Germania. Combinam cu aer de Vatra Dornei si sa vezi ce fotografii o sa tragem...

Unknown said...

Mai maestre mai... dar tu kiar nu stii ca in sticlute nu se pastreaza aer, ci un amestec aer + o substanta... Cam asa cum face carburatorul de broscuta, in aceeasi proportie, adica 1:25 :D... Uff... nu te-a batut la cap destul fata ta...
Promit ca explicitez la Vatra Dornei pe obiectul experimental - nu carburatorul ci sticluta :)
Dupa amestecul asta... fotografii o sa faci tu :) ca mie tot poze o sa-mi iasa :).

Anonymous said...

Lasa peria si lasa "maestre"... tu vino cu sticluta, da? :)

Unknown said...

bre Maestre, sa te pazeasca Dumnezeu sa pun mana pe perie, ca io numa' perie de sarma am in trusa... :)
cu sticluta... don't worry... deal!